How to Join
the Fashion Spot / the Style Spot / Star Style
FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read Rules Links Mobile How to Join
Closed Thread

Thread Tools Display Modes
01-05-2009
  7486
trendsetter

CrazyBeautiful's Avatar

Yay! I got to see naked rob .. well semi-naked rob lol *drools*

I'm not sure if i would go and see 'Little Ashes' as its not my sort of film but if i ever randomly came across it i would definately watch it for Robert

01-05-2009
  7487
V.I.P.

Quote:
...two girls try to chase her with their car-but was stopped by schmuck

seriously, is there some crazies twilighter training camp "how to become a stalker"?! i can't even call this "crazy" anymore, this is a lot worse than i had imagined, just digusting

but still thanks for the pics i'm happy for rob there was a fence between him and those freaks

01-05-2009
  7488
tfs star

beatgobum's Avatar

^hahaha me too. poor guy.

new article/interview

Quote:
'Twilight' heartthrob portrays Salvador Dali

John Clark, Special to The Chronicle

Friday, May 1, 2009

Robert Pattinson is in Vancouver gearing up for "The Twilight Saga: New Moon," the blood-sucking sequel to Catherine Hardwicke's wildly successful teen-vampire-romance movie, "Twilight." And like love the second time around, it's not the same.
Images
In contrast to his "Twilight" role, Robert Pattinson is S...Javier Beltran as Federico Garcia Lorca, Robert Pattinson... View Larger Images

"It's strange because it already feels much more of a slick machine," Pattinson says of the film, which is being directed by Chris Weitz. "The first one we had such a young cast. Everybody was friends. It was fun. There was nothing like what it is now. Now there are people waiting outside the hotels all the time. We have security. It's crazy."

And Pattinson hasn't even started yet. He's been in Vancouver for three weeks pacing up and down his hotel room while the shoot has been under way because "I like to get some kind of momentum going in my own process, so when I actually turn up on the set I should know vaguely what I'm talking about."

Pattinson, whose almost ethereal beauty has been a key part of "Twilight's" success, is nothing if not self-deprecating. He delivers his thoughts in a stuttering, half-finished manner distantly related to another British heartthrob, Hugh Grant. He also seems to share Grant's well-known discomfort with attention. In fact, the only respite from all the screaming women recently has been movie sets.

"I feel like most of the time for the past few months I'm pretty much working every time I get out of the house, working or not, so I might as well be working," he says. "I'm always in work mode. Just in case someone comes up to you, you've got to have your game face on."

Probably none of this will change with the release of his newest film, Paul Morrison's "Little Ashes" - if for no other reason than few of his fans will see it. Shot before "Twilight" made Pattinson a tousle-haired poster boy, the film, set primarily in the 1920s, is about the relationship between Spanish poet-playwright Frederico Garcia Lorca (Javier Beltran) and Surrealist gadfly Salvador Dali (Pattinson). What begins as a mutual admiration society of up-and-coming artists becomes much, much more. Speculation has it that Lorca and Dali were, or almost became, lovers. The film goes there, to a degree that made Pattinson very uncomfortable until he actually saw it.

"I guess I was expecting things to be more graphic," Pattinson says. "There's so much shame involved, and the thing I was really worried about was trying to show the madness of it."

In fact, the only aspect of the film that seems to trouble him now is the not-at-all convincing aging of Dali to 30 or so. Pattinson was 21 when he made the film, and he looks it. Ironically, he faces the opposite problem with the "Twilight" series. His character, Edward, never ages, so he has to look like an undead teenager through the three sequels he's contractually obligated to appear in.

"I think all of them will be done within a year and half," he says. "The whole thing is about change and aging. So it would look ridiculous if I'm playing 17 when I look 35."

Which is another way of saying that Pattinson is unconcerned about being locked into author Stephenie Meyer's franchise in the same way that the Harry Potter cast has been in theirs. It won't last that long.

Then it will be interesting to see in which direction Pattinson decides to go. No doubt his fans would prefer him to continue looking good, but he appears to have other ideas. He talks about one part he's considering in which he speaks a foreign language he doesn't know and another in which he plays "an incredibly abusive, terrifying character." He certainly seems to like playing characters who are tormented, or at least struggling with who they are.

"I try to choose things which are something that I'm going through in my life," he says. "Jobs that will help me realize or add something about myself. I don't really think about it in terms of a career."
sfgate.com

Last edited by beatgobum; 01-05-2009 at 03:54 PM.

01-05-2009
  7489
backstage pass

new spanish interview

Quote:

EL VAMPIRO SURREALISTA

El bigotillo no engaña: tras esta joven encarnación de Dalí se esconde uno de los especímenes más deseados del cine actual. Un año antes de encarnar al vampiro romántico de la millonaria Crepúsculo, Robert Pattinson, de 22, andaba entregado al estilo de vida mediterráneo en Barcelona. La excusa, el rodaje de Sin límites, una recreación del amor imposible vivido entre el pintor y Federico García Lorca que nos lo muestra, por ejemplo, retozando en pelotas junto a su amigo y amante a la luz de la Luna en las aguas de Cadaqués. Le pillamos recién aterrizado en Vancouver para rodar Luna nueva, la segunda parte de la saga concebida por Stephenie Meyer.

EP3. ¿Qué te atrajo de Sin límites?
Robert Pattinson. Que es una tragedia excepcional. Dudo que pueda alcanzar de nuevo tales cotas de tragedia en mi carrera [risas]. Yo no tenía ni idea de quiénes eran Dalí, Lorca y Buñuel hasta esta peli. Y cuanto más averiguaba sobre ellos, más me obsesionaba. Sobre todo, con los escritos de Dalí. Mucha gente no lo sabe, pero era un escritor increíble. Encontré que tenía muchas cosas en común con él.
EP3. ¿Por ejemplo?
R. P. Tenía una enorme conciencia de sí mismo y de cómo le veía la gente. Y trabajó para manipular eso. Es algo que yo hice a lo largo de mi infancia y adolescencia.
EP3. Dalí resultó ser también un vampiro. ¿Qué han visto en ti los directores de casting para colgarte ese sambenito?
R. P. Es extraño. Durante un ensayo de este rodaje, Marina Gatell [que interpreta a Magdalena, la inseparable amiga de Lorca] me dijo: “¿Sabes? Tú eres un vampiro”. Me resultó de lo más extraño. Y ahora que lo recuerdo, más [risas].
EP3. ¿Y qué piensas ahora de que tus primeras escenas de sexo en el cine fueran con otro chico?
R. P. Lo peor es que no son nada románticas, son supertraumáticas. Más que excitación, sientes pena por ambos [risas]. Fue todo de lo más incómodo, no sólo porque en la primera que rodamos Javier [Beltrán, que interpreta a Lorca] y yo nos hubiéramos conocido el día antes. Sino porque las filmamos con cero intimidad, rodeados por técnicos que hablaban español, un idioma que no entendía, y que andaban de risitas a nuestra costa.
EP3. ¿Y quién besa mejor, Javier o Kirsten [Stewart, su amada en Crepúsculo]?
R. P. Definitivamente, Javier [risas].
EP3. Has dicho que a raíz del éxito de Crepúsculo te resulta difícil llevar una vida normal. ¿A qué dedicas tu tiempo libre?
R. P. De alguna forma, el trabajo se ha convertido en mi mejor refugio. Aunque suene ridículo, en cuanto tengo un rato me pongo a leer guiones. Me siento algo frustrado por no haber ido a la universidad, así que trato desesperadamente de autoeducarme. He traído conmigo a Vancouver como 100 libros, los tengo todos desperdigados por la habitación del hotel.
EP3. Me temo que te va a resultar muy complicado desvincularte del vampiro Edward. ¿Cómo sería el rol perfecto que te ayude a hacerlo?
R. P. Tío, si te enteras de alguno, me lo cuentas [risas]. Cualquier cosa que no tenga nada que ver con la sangre, espero.
EP3. He leído que un narcisismo masoquista te impulsa a leer todo lo que se publica sobre ti. ¿Cada cuanto googleas tu nombre?
R. P. Oh, eso lo has visto en la entrevista que me hicieron para la portada del GQ americano de abril, ¿verdad? Tío, era broma. Me sonaba a loser [perdedor] total y me hacía gracia decirlo.
EP3. A estas alturas, ya deberías saber que todo lo que dices es noticiable.
R. P. Ya, pero me resulta rarísimo. Y puede ser muy molesto, porque me paso el día pidiendo disculpas por chorradas que digo sin pensar. Tengo la esperanza de que, si sigo contradiciéndome todo el tiempo, nada de lo que diga será ya noticia [risas]. Soy un bocazas, lo sé…
EP3. ¿Hay algo que hayas leído sobre ti que te haya molestado en particular?
R. P. Ehm… Hace un par de días, mi madre me mandó un email preocupadísima porque, al parecer, me habían golpeado con un poste en la cara en el rodaje de Luna nueva y había perdido el conocimiento… Y eso que [en el momento de esta entrevista] no he rodado ni una secuencia todavía, ¡ni siquiera he pisado el set!
EP3. Pues lo último que me ha llegado a mí es que alguien en el set ha dicho que, literalmente, apestas, que hueles mal.
R. P. [Se parte]. ¡Sí, yo también lo he leído! Lo gracioso es que estas cosas siempre vienen de “fuentes anónimas”. ¡Pero si acabo de llegar a Vancouver! Debo de oler fatal, porque el plató está a 25 kilómetros de mi hotel y ni siquiera he salido de la habitación.
EP3. También has dicho que pasas de tener novia en un ambiente de fama tan viciado. ¿Has encontrado a alguien que te haya hecho cambiar de idea?
R. P. Oh, no [risas]. Recuerdo, cuando estaba rodando Harry Potter y la Orden del Fénix, donde apenas tengo un papelito, que todo el mundo comentaba sobre mi novia de entonces. Es muy estresante para ellas. Tienes que volverte muy reservado al respecto.
EP3. Con Camilla Belle [la actriz protagonista de 10.000 A. C.] viviste una auténtica persecución por parte de los medios…
R. P. Ya, pero con ella era diferente. Tan sólo era una amiga. Nos daba la risa. La cuestión es: si no es tu novia, no importa; pero si lo es, se convierte en una pesadilla, todo el mundo quiere saber qué haces.
EP3. ¿Has tenido ya alguna acosadora?
R. P. No te lo vas a creer, pero la última vez que me he sentido acosado fue mientras rodaba Sin límites, en Barcelona. Una chica me esperaba en la puerta de casa cada día. Lo cierto es que ella era muy agradable, completamente normal, pero resultaba todo bastante extraño… No sé qué habrá sido de ella. ¡O puede que sólo viviera allí y fuera una rayadura mía! [Risas].
EP3. Pongamos que hoy empezaras ocho semanas de vacaciones, ¿qué harías?
R. P. ¡Quiero viajar! Por eso trato de buscarme curros en países diferentes. Creo que a principios del año que viene trabajaré en París durante tres meses.
EP3. ¿Para qué proyecto?
R. P. Ay, a ver si voy a ser un bocazas otra vez… A tomar por saco. Es una adaptación de Bel-Ami, de Guy de Maupassant. Ahora que te lo he dicho, ya puedo ir contándolo por ahí. Además, estoy harto de que me digan: “Bah, sólo haces las pelis de Crepúsculo, no eres más que una estrella fugaz”. ¡Me niego! [Risas].
EP3. A ver si así te ganas de verdad que te sienten en segunda fila en los Oscar, como ya pasó este año…
R. P. Oh, tío, qué vergüenza. Nunca me había sentido tan indigno de nada en mi vida. ¿Qué hacía yo ahí cuando sólo había hecho una película que jamás estaría nominada a los premios de la Academia?
elpais.com

01-05-2009
  7490
V.I.P.

since i guess most of us don't speak spanish here's a google translation that was posted on imdb

Quote:
Before the human environment offering his veins, Robert Pattinson romp in the arms of Lorca. Gay is not a fantasy, but without limits, where the tape chupasangres Crepúsculo embodiment of a young Dali. Com-tested how fame has changed him.

The bigotillo no fools: following this young incarnation of Dali lies one of the most desirable specimens of cinema today. One year prior to embody the vampire romance Twilight of the millionaire, Robert Pattinson, 22, he surrendered to the Mediterranean lifestyle in Barcelona. The excuse the shooting of No limits, a recreation of the impossible love between the painter lived and Federico García Lorca shows him that, for example, balls in romping with his friend and lover in the light of the moon in the waters of Cadaqués . He caught just landed in Vancouver to film new moon, the second part of the saga created by Stephenie Meyer.

EP3. What attracted you to no limits?

Robert Pattinson. Which is a unique tragedy. I doubt you can reach new heights of such tragedy in my career [laughs]. I had no idea who they were Dalí, Lorca and Buñuel to this movie. And the more they find out, my obsession. Especially with the writings of Dalí. Many people do not know, but it was an incredible writer. I found I had many things in common with him.

EP3. For example?

R. P. He had a tremendous self-awareness and how people saw him. And he worked to manipulate it. It's something that I did throughout my childhood and adolescence.

EP3. Dalí was also a vampire. What have you seen in the casting directors for colgarte that sambenito?

R. P. It is strange. During a test of this shooting, Marina Gatell [who plays Magdalena, the inseparable friend of Lorca] told me: "You know? You're a vampire. " I was very strange. And now that I remember more [laughs].

EP3. And what you think now that movie sex scenes in movies were with another guy?

R. P. The worst thing is that they are not romantic, are supertraumáticas. Rather than excitement, I feel sorry for both [laughs]. It was all very uncomfortable, not only because the first shooting Javier [Beltran, who plays Lorca] and I had known the day before. But because the film with zero privacy, surrounded by technicians who speak Spanish, a language not understood, and went to the coast of giggles.

EP3. Who kisses better, or Kirsten Javier [Stewart, in his beloved Twilight]?

R. P. Definitely, Javier [laughs].

EP3. You said that following the successful Crepúsculo you find it difficult to lead a normal life. Why spend your free time?

R. P. Somehow, the work has become my best shelter. Although it sounds ridiculous, as I have a while I get to read scripts. I feel somewhat frustrated at not having gone to college, so I'm trying desperately to autoeducarme. I brought with me to Vancouver as 100 books, I have scattered all the hotel room.

EP3. I fear that you will be very complicated desvincularte of the vampire Edward. What would be the perfect role to help you do it?

R. P. Dude, if you find any accounts I [laughs]. Anything that has nothing to do with blood, I hope.

EP3. I have read that a masochistic narcissism impels you to read everything published about you. How often does google your name?

R. P. Oh, we've seen in the interview I did for the cover of GQ American April, right? Uncle was a joke. I sounded like a loser [loser] total and made me say grace.

EP3. By now you should already know that everything you say is news.

R. P. Ya, but it is extremely rare. And it can be very annoying, because I spent the day apologizing jet without thinking I say. I hope that if I am contradicting all the time, nothing will be read and release [laughs]. I am a big mouth, I know ...

EP3. Is there anything you've read about you than you have bothered in particular?

R. P. Ehm ... A couple of days, my mother sent me an email preocupadísima because apparently I had been beaten with a pole in the face in the shooting of New moon and had lost consciousness ... And that [at the time of this interview] I have not shot or even a sequence, even ¡I stepped on the set!

EP3. Well the last thing I have come to me is that someone has said in September that literally stink, it smells bad.

R. P. [It is]. Yes, I too have read! The funny thing is that these things always come from "unnamed sources". But if I get to Vancouver! I have to smell awful, because the set is 25 kilometers from my hotel and I have not even left the room.

EP3. Also you say you spend to have a girlfriend in an atmosphere of fame so flawed. Have you found someone who has made you change your mind?

R. P. Oh, no [laughs]. I remember when he was filming Harry Potter and the Order of the Phoenix, which just got a piece of paper that everyone commented on my girlfriend then. It is very stressful for them. You have to get serious reservations in this regard.

EP3. With Camilla Belle [the lead actress of 10,000 A. C.] lived a veritable persecution by the media ...

R. P. Ya, but it was different. Was just a friend. Gave us laughter. The question is: if your girlfriend does not matter, but if it is it becomes a nightmare, the entire world know what you want.

EP3. Have you already had some harassment?

R. P. Do not you going to believe, but the last time I've been harassed while he was shooting without limits, in Barcelona. A girl was waiting for me at the door every day. The truth is that she was very nice, perfectly normal, but it was all very strange ... I do not know what will become of her. Or you might just live out there and a scratch mine! [Laughter].

EP3. Let us now begin eight weeks of vacation, what would you do?

R. P. I want to travel! So seeking gigs in different countries. I think early next year will work in Paris for three months.

EP3. For what project?

R. P. Oh, to see if I will be a big mouth again ... A take off. Is an adaptation of Bel-Ami, in Guy de Maupassant. Now that you've said, I can be counted there. I am also tired of me say: "Bah, just do the movie of Twilight, you're more than a shooting star." I refuse! [Laughter].

EP3. To see if you feel you really feel in the second row at the Oscars, as happened this year ...

R. P. Oh, man, what a shame. I had never felt so unworthy of anything in my life. What was there when I had only ever be a movie nominated for the Academy Awards?

01-05-2009
  7491
windowshopping

agueda's Avatar

^When it says "No limits", it means "Litte Ashes" (No limits is the spanish tittle).

And Javier is the actor who played Federico García Lorca.

01-05-2009
  7492
V.I.P.

kokobombon's Avatar

^^those google translations are really funny! sometimes, what he said and the translation are two different things
Thanks for the interview

01-05-2009
  7493
V.I.P.

sleepingbeauty13's Avatar

^They really are funny! I was laughing while reading it.

Thanks for the interviews

01-05-2009
  7494
V.I.P.

kokobombon's Avatar

"I have to smell awful, because the set is 25 kilometers from my hotel and I have not even left the room."

I can see those crazy fans with a map and a pair of compasses trying to figure out which hotels are in the 15,5 miles radius from the set

01-05-2009
  7495
tfs star

beatgobum's Avatar

can i please be a bit off topic here? i need to share this wierd finding.

have you guys ever seen this?

http://www.rps.lincs.sch.uk/
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Pattinson_School

Last edited by beatgobum; 01-05-2009 at 07:34 PM.

01-05-2009
  7496
fashion icon

chicandcool's Avatar

Quote:
Originally Posted by beatgobum View Post
can i please be a bit off topic here? i need to share this wierd finding.

have you guys ever seen this?

http://www.rps.lincs.sch.uk/
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Pattinson_School
That is weird. Is this for REAL??

01-05-2009
  7497
V.I.P.

Label Basher's Avatar

Quote:
We came back at 3:00 am...few left and we saw some filming...it was Robert, Kristen and Anna.
I would never ever wait around for someone at 3:00am. These people are nutters. Sorry but it's true.

01-05-2009
  7498
tfs star

beatgobum's Avatar

yeah it is for real hahaha how wierd

new interview

Quote:
Bloodsucker blues

Before bagging the role of Twilight's heartthrob vampire, British actor Robert Pattinson was ready to pack it all in. Now he has fans camped outside his hotel. So why the long face, wonders Amy Raphael

Before Robert Pattinson auditioned for the part of Edward the vampire in Twilight, he took a quarter of a Valium to see where it would take him. He got the part. He had no idea what he'd signed up for: he might have been aware that Stephenie Meyer's Twilight saga had attracted 17m readers worldwide and that the Mormon mother from Arizona was the biggest publishing phenomenon since JK Rowling. What he didn't see coming were the teen girls who'd fallen in love with the sensitive, tortured Edward of Meyer's books. First they revolted online, calling Pattinson a gargoyle – and worse. Then they changed their minds, fell in love with him en masse and refused to leave him alone.

Pattinson, who turns 23 later this month, has become an international pin-up since Twilight was released last year. He's probably bigger news even than Daniel Radcliffe. After all, Harry Potter still seems like a little boy while Edward is a passionate, redblooded teen vampire in love with a mortal schoolgirl called Bella. Forget that gargoyle nonsense, too: Pattinson is an unlikely fusion of Johnny Depp and Doctor Whoelect Matt Smith. He favours the same vintage clothes as Depp and the actors share the same tough femininity; he's got the same architectural hair as Smith, the same asymmetrical features and strangely alluring face. Oh, and he's six-foot tall with the lean body of youth.

Yet Pattinson himself can take none of the attention seriously. Educated at a private day school in London, he has the kind of posh English accent Americans love, but he's not remotely pretentious or full of himself. His Twilight co-star Kristen Stewart, who plays Bella, once said that Pattinson can't lie; he also can't seem to stop talking. Right now he's describing the hotel room in Vancouver, where he's been filming New Moon, the second in the Twilight quartet. "I've been living in this windowless room on the 30-something floor. Because the people who built it were afraid of people killing themselves! It's one of those business hotels. I guess they're worried about not being able to charge so much for rooms if guests were killing themselves …"

Most actors live in apartments, or at least hotel suites, while on set. But not Pattinson: "I've settled there now. It would take about three weeks for me to gather all my belongings. I don't let the maids in. I don't even pull the duvet down now because I don't want to see what's underneath."

There are always fans waiting outside the hotel but he tries not to think about the phenomenal level of fame he's reached in north America; he says he'd go mad if he did. So he tries to disguise himself: "But instead I'm just getting more and more conspicuous; I'm wearing two hoods, a hat and sunglasses, which kind of stands out in the middle of the night. So I'm learning to sprint."

At times Pattinson sounds grown-up, but he also lapses into adolescent silliness. Ask if he has a fake hotel name and the giggling starts: "I was Clive Handjob in Paris. Everyone in the hotel called me 'Monsieur Handjob'. That was good, cheap fun."

When he got the role of Edward, Pattinson was sent to have his hair cut and dyed. He was given a personal trainer and, for the first time, got himself a six pack. He was also sent for media training to help him handle the juggernaut of publicity required for Twilight (in the US principal cast members have to participate in events such as "hype-building panels" to push the fi lm). He may now look more like a movie star but he still says things he shouldn't. In one interview, he volunteered the information about the Valium and then seemed to dismiss Little Ashes, an arthouse film he made before Twilight, as "nothing". He also pointed out, rather brashly, that "we didn't even have trailers".

Pattinson's experience of film-making is limited – at 17, he won the small part of Cedric Diggory in Harry Potter And The Goblet Of Fire, a role he reprised in the Order Of The Phoenix; he then lived off the pay cheque for a few years – but he's already got regrets. Little Ashes explores the homosexual relationship between surrealist artist Salvador Dalí and the romantic poet and dramatist Federico García Lorca in Spain in the early-1920s. It's a fascinating period – the surrealist film-maker Luis Buñuel was also hanging around – but art historians have already questioned the veracity of Philippa Goslett's script, saying that there's no proof Dalí and Lorca actually consummated their relationship.

Made for a modest £1.4m, Little Ashes suffers from its ambition, and Pattinson – with only Harry Potter under his belt – struggles to portray the hugely complex Dalí with any real conviction. Yet he briefly blows up when I mention his dismissal of the film as "nothing". "I hate having to do all this ****! I've already been told to apologise for saying it. I was just trying to say that it was a tiny, little film. It had a minuscule budget. I was just trying to say that if Twilight hadn't come along, I don't know how much Little Ashes would have been publicised. In an ideal world, everyone would go around watching arthouse films about Dalí and Lorca. But a lot of people have no idea who Lorca even was."

He collects himself: "People love all the negative stuff – 'He doesn't like the film!' 'He's a homophobe!' Oh great." Now that he's been told to make amends, Pattinson is actually taking Little Ashes more seriously. He even watched it the other night. And he never watches himself on screen, ever. "It's like self-flagellation, so why would I bother? And I didn't want to piss on anyone's grave. It was hard to watch my first scene, in which I turn up in this funny little hat … I was worried about watching them, but Dalí and Lorca's sex scenes were in fact the best scenes."

Twilight fans, being obsessive, will certainly be checking out a nearly-naked Pattinson in Little Ashes (be warned: this is pre-six pack, though his skin is vampishly livid). That's the problem with suddenly becoming very famous; the skeletons fly out of the closet at breakneck speed. And Dalí's fetching little hat in Little Ashes is nothing compared to the succession of dodgy old adverts that have reappeared recently. There are some particularly fetching ones on the net of Pattinson in pants or trunks, with bouffant hair and a cheesy smile. "Really? When I looked like a real … weirdo? I swear to god that's illegal! It's just so embarrassing. Actually, I saw one the other day."

Pattinson does seem to be overwhelmed with his lot right now. He hasn't asked Daniel Radcliffe for advice – "I haven't got his number!" – and is predictably prickly when asked about being defined by his role in Twilight. He spouts a lot of media training rubbish about making absolutely the best movie he can in the hope that people will see him as a good actor and not just as Edward. In the brief time I talk to him, it seems that he's in a place he never intended to be; after all, he was contemplating giving acting up before the Edward audition.

But perhaps he's happy with his life and it's just the interviews he hates. He says that when he's doing phone interviews in his hotel room, he sometimes wishes there was a window to jump out of. He's only joking, of course, but it seems that the actual process of acting has got lost in the fog of Hollywood publicity. Sometimes he has fun making things up in interviews. Such as? "I do really intellectually highbrow stuff in my downtime. I read first-edition Shakespeare. I write poetry. I'm trying to get my masters in neuroscience. That's the kind of guy I am." He pauses, clearly amusing himself: "Man, I don't even know what a masters is." And he laughs hysterically as he creates another shape with his hair.

• Little Ashes is out on Friday
guardian.co.uk

idk, i got a feeling he's getting more and more fed up with the whole situation and is beginning to show. Dont blame him though

Last edited by beatgobum; 01-05-2009 at 09:01 PM.

01-05-2009
  7499
PrettySmileyStew ♥

colourmefashion's Avatar

rob looks like a caged animal behind the fence
at least he had some protection with it

02-05-2009
  7500
fashion elite

miarhhs's Avatar

^I know right, those fans are pretty crazy since they are waiting around at like 3.00am.

But I guess its worth it. I mean, its Robert.

Closed Thread
Previous Thread | Next Thread »

Tags
2005, 2009, june, november, pattinson, robert
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules