How to Join
the Fashion Spot / Supporting Cast / Femmes
FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read Rules Links Mobile How to Join
Closed Thread

Thread Tools Display Modes
04-12-2012
  586
V.I.P.

2ou3choses's Avatar

Giambattista Valli Backstage

stylebistro.com

04-12-2012
  587
V.I.P.

Stereo_Flo's Avatar

Chanel Pre-Fall 2013 Paris-Edinburgh
(Click for HQ!)

style.com

05-12-2012
  588
tfs star

skalty's Avatar

John Galliano S/S 2013 Paris - Backstage

lovemagazine

05-12-2012
  589
V.I.P.

2ou3choses's Avatar

Chloé Backstage

stylebistro.com

05-12-2012
  590
fashion insider

hexagon sun's Avatar

le-21eme.com

05-12-2012
  591
fashion insider

Qemmanu's Avatar

Here is the shooting behind the scene video of Eurowoman november 2012 !
http://www.eurowoman.dk/tv/tv-kom-ba...rasch-nielsen/

06-12-2012
  592
fashion insider

Qemmanu's Avatar

This is a small interview
Sorry,it's Danish ,you can translate it in google

Quote:
Interview med den danske topmodel - kun online!

19-årige Caroline Brasch Nielsen rejser verden rundt som model. Covers skønhedsassistent Emma Sophie Bruun mødte Caroline i New York til en snak om udviklingen i modelkarrieren, de mange rejser og de vildeste oplevelser.

Hvordan startede du som model?

Jeg blev stoppet på gaden i København af Elites booker Munir, da jeg var 16 år, og ugen efter var jeg signet hos Elite. Mit første job var en Designers Remix kampagne skudt af Hasse Nielsen. Jeg var meget nervøs, men det gik rigtig godt, og da jeg kom hjem om aftenen og tjekkede min mail, havde Hasse booket mig til et job allerede næste dag. Og så var vi i gang.

Hvad var dit første store udenlandske job?

Jeg skød kampagne for Balenciaga, et mærke jeg hverken kendte eller kunne udtale navnet på. Dengang interesserede jeg mig slet ikke lige så meget for mode, som jeg gør i dag. Jeg stjal bare min søsters tøj.

Hvad har været den største oplevelse igennem din modelkarriere?

I forbindelse med et Victoria’s Secret show inviterede casteren mig, min søster og nogle af de andre modeller med til en Kanye West og Jay Z koncert i New York. Da vi ankom til The Mercer Kitchen sad de der alle sammen; Kanye, Jay Z og en masse af deres venner. De var jo som alle andre mennesker, men for os var det vildt surrealistisk pludselig at sige pænt goddag til Kanye West. Seks kæmpe Cadillacs med chauffører i fine uniformer kørte os senere til koncerten. Backstage spillede vi Play Station og tog billeder i den opstillede fotoboks, mens Beyoncé tullede rundt med sin gravide mave. Det var en vanvittig aften, og lige så snart vi satte os ind i bilen på vej hjem, skreg vi af glæde.

Hvilken professionel oplevelse har gjort indtryk på dig?

Jeg gik Chanels Cruise show i foråret i Japan. Alt var over the top; hotelværelserne gigantiske, 20 forskellige slags müsli på morgenbuffeten og varme i toiletbrættet. Chanel gør altid meget ud af deres shows, og det var en stor oplevelse at være med. Inden showets afterparty fik alle os modeller lov til at vælge et Chanel outfit. Det var den cool sangerinde Azealia Banks, der spillede og højdepunktet var, da Karl Lagerfeld ankom og placerede sig i sin VIP lounge, hvor ingen måtte røre ham.

Hvem er din yndlingsdesigner?

Jeg synes Lanvin laver nogle virkelig smukke ting, og så elsker jeg Chanels univers. Til hverdag kan jeg godt lide 3.1. Phillip Lim, Isabel Marant og Heartmade. Jeg er mest til lidt drenget tøj, men på en feminin måde; for eksempel boyfriend jeans tilsat en fin top.

Hvilke produkter har du med på dine rejser?

Min hud bliver meget tør af at flyve, så jeg fugter den med ansigtsolie fra BIO-BEAUTE og et tyndt lag af Embryolisses Lait-Crème Concentré. Jeg bruger ikke makeup til daglig, men nøjes med at bukke mine vipper og rede mine bryn opad. Hvis jeg skal til fest bruger jeg Huile Prodigeuse Golden Shimmer Oil fra NUXE og tager lidt solskinspudder på fra NARS, det giver en smuk glød. Til mit hår bruger jeg shampoo og hårkur fra Aussie, der dufter af slik.

Hvad er det bedste ved dit job?

Det er rigtig hårdt at rejse så meget, men jeg prøver virkelig at værdsætte alle de muligheder og oplevelser jeg får. Jeg har været i gang i et par år nu, og jeg kan derfor nogle gange glemme hvor heldig, jeg egentlig er. Jeg føler mig mere sikker og voksen nu, og har efterhånden meget mere til fælles med de mennesker, jeg arbejder med. Det var ikke sjovt at sidde som 16-årig blandt en masse voksne mennesker og ikke kunne sproget samt være lidt nervøs over hele situationen. Jeg er blevet bedre til at slappe af og sætte pris på at arbejde med nogle af de dygtigste folk i branchen. Min interesse for mode er selvfølgelig også vokset enormt meget, så jeg prøver at tage alting ind og lære en masse, da jeg gerne vil fortsætte med at arbejde i modebranchen efter min modelkarriere.
cover.dk

08-12-2012
  593
trendsetter

Ctlesbees's Avatar

what a lovely interview

08-12-2012
  594
windowshopping

Phannavongsar's Avatar

With Zuzanna Bijoch after Isabel Marant

08-12-2012
  595
backstage pass

xoxoadore's Avatar

can someone translate the interview more or less? I'd love to know what they talk about

08-12-2012
  596
fashion insider

Qemmanu's Avatar

Super cute

instagram/caroline_brasch

09-12-2012
  597
fashion insider

Qemmanu's Avatar

jakandjil

09-12-2012
  598
fashion insider

Qemmanu's Avatar

Quote:
Christian Dior - Paris Fashion Week SS13
Babe

flickr/clichey

09-12-2012
  599
fashion insider

Qemmanu's Avatar

guygyuhyukworks

12-12-2012
  600
fashion insider

Qemmanu's Avatar

modelsjam

Last edited by Qemmanu; 12-12-2012 at 05:11 PM.

Closed Thread
Previous Thread | Next Thread »

Tags
2012, 2013, brasch, caroline, february, july, nielsen
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules