How to Join
the Fashion Spot / Supporting Cast / Femmes
FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read Rules Links Mobile How to Join
Closed Thread

Thread Tools Display Modes
10-11-2011
  166
V.I.P.

Nefertiti87's Avatar

Roberto Cavalli Fall Winter 2005 backstage

celebritycity

12-11-2011
  167
V.I.P.

Melancholybaby's Avatar

HQ Vogue Italia cover

scanned by me

13-11-2011
  168
V.I.P.

Jenna16's Avatar

No Raquel ed in US Vogue again

13-11-2011
  169
trendsetter

Aedlacir's Avatar

^ I know... there must be something for VP for their next issue.

14-11-2011
  170
V.I.P.

Jenna16's Avatar

siterg.ig.com.br

Translated Article
Quote:
Rachel: meditation top Came Out in RG of October, and the people you show here, if you have not read. Especially pra RG, Raquel Zimmermann wrote a report about the transcendental meditation that she learned with the filmmaker David Lynch. Le only: By Raquel Zimmermann "My first meeting with David Lynch was in the recording of a commercial for a perfume of Gucci. He seemed to me very different than i expected, if you look at their films. IT IS a positive person and in good spirit, and the work was excellent.I was curious and i read his book , "In Deep Waters", about the advantages of practicing the transcendental meditation, and how we can achieve more through her creativity. Create and key word in my work. As a model, i like to participate in processes, with the art director and photographer. I am interested to create new characters and ideas. I love new ideas.

Some years later to know the David, i decided: i will learn to meditate! It's been a year, and since the first week i felt a big difference. I meditate three times a day; in the morning, before coffee, for 20 minutes. At the end of the afternoon, for 20 minutes. AND before bedtime, for 10 minutes. People think that is something difficult, complicated, but it is not. In transcendental meditation you do not need to focus on something fixed, or breathing. You Can practice in any place. Just sit back, with a support for the back.

Meditation has made me appreciate more all aspects of my personal and professional life. As a model, i commitment and taste more and more of my work. Personally, i feel a great love, i appreciate the contact with nature, i still have the body healthy. The practice also helps me to deal with people in a more comprehensive and enjoyable. AND the benefits are proven scientifically, it should be said. In fashion, i know a maquila is a publisher of fashion that practice this meditation.

In fashion, i know a maquila is a publisher of fashion that practice this meditation. AND the Donna Karan, which i found at the event of a David Lynch Foundation in partnership with the Urban Zen, the social project that she maintains. Together, they launched a new mission: to teach war veterans to meditate. Exciting to hear the testimonies of soldiers who, after the horrors of war, they found peace, comfort and hope.

The foundation of David also preaches the meditation for people in need and prison inmates. AND teaches children of the world to meditate - even in Brazil, where he was to spread the idea in the schools. I believe that, in brief, he will launch a documentary on the subject. "THE anger, depression and suffering are very refurbishment in storylines, but poisonous to the filmmaker and the artist. They are like tourniquets in creativity.If you're stuck in this tourniquet, it will be difficult to raise the bed, and even more experience the flow of creativity and ideas. To create, and we must have clarity." David Lynch, in "In Deep Waters. "
Untranslated Article
Quote:
Raquel: meditação top
Saiu na RG de outubro, e a gente te mostra aqui, caso não tenha lido. Especialmente pra RG, Raquel Zimmermann escreveu um relato sobre a meditação transcendental que ela aprendeu com o cineasta David Lynch. Lê só:

Por Raquel Zimmermann

“Meu primeiro encontro com David Lynch foi na gravação de um comercial para um perfume da Gucci. Ele me pareceu muito diferente do que eu esperava, se considerarmos seus filmes. É uma pessoa positiva e de bom espírito, e o trabalho foi excelente. Fiquei curiosa e fui ler seu livro ,”Em Águas Profundas”, sobre as vantagens de praticar a meditação transcendental, e como podemos através dela alcançar mais criatividade. Criar é palavra chave no meu trabalho. Como modelo, gosto de participar dos processos, com o diretor de arte e o fotógrafo. Me interessa criar novos personagens e ideias. Eu adoro novas ideias.

Alguns anos depois de conhecer o David, eu decidi: vou aprender a meditar! Já faz um ano, e desde a primeira semana senti uma grande diferença. Eu medito três vezes ao dia; de manhã, antes do café, por 20 minutos. No fim da tarde, por 20 minutos. E antes de dormir, por 10 minutos. As pessoas acham que é algo difícil, complicado, mas não é. Na meditação transcendental você não precisa se concentrar em algo fixo, ou na respiracão. Pode praticar em qualquer lugar. Basta sentar-se, com um apoio para as costas. O único esforço é a dedicação. E falta de tempo não é uma boa desculpa: o curso é feito em três dias, e toma apenas duas horas de cada um.

A meditação me fez apreciar mais todos os aspectos da minha vida pessoal e profissional. Como modelo, me empenho e gosto mais e mais dos meus trabalhos. Pessoalmente, sinto um grande amor, valorizo o contato com a natureza, mantenho o corpo saudável. A prática também me ajuda a lidar com as pessoas de forma mais compreensiva e agradável. E os benefícios são comprovados cientificamente, diga-se.

No meio fashion, eu conheço uma maquiadora e uma editora de moda que praticam essa meditacão. E a Donna Karan, que eu encontrei num evento da The David Lynch Foundation em parceria com o Urban Zen, o projeto social que ela mantém. Juntos, eles lançaram uma nova missão: ensinar veteranos de guerra a meditar. Emocionante escutar os depoimentos de soldados que, passados os horrores da Guerra, encontraram paz, conforto e esperança. Foi muito bom reencontrar David e Donna e ter a oportunidade de elogiá-los por este lindo projeto e compartilhar com eles os benefícios que adquiri.

A fundação de David também prega a meditação para pessoas necessitadas e presidiários. E ensina crianças do mundo inteiro a meditar – inclusive no Brasil, onde ele esteve para difundir a ideia nas escolas. Acredito que, em breve, ele lançará um documentário sobre o assunto. “A raiva, a depressão e o sofrimento são muito bonitinhos nos enredos, mas venenosos para o cineasta e o artista. São como torniquetes na criatividade. Se você estiver preso nesse torniquete, vai ser difícil se levantar da cama e, mais ainda, vivenciar o fluxo de criatividade e ideias. Para criar, é preciso ter clareza.” David Lynch, em “Em Águas Profundas.’”

Leia mais sobre: David Lynch, meditação transcendental, Raquel Zimmermann, RG
http://siterg.ig.com.br/news/2011/11...ranscendental/

Last edited by Jenna16; 14-11-2011 at 01:04 AM.

14-11-2011
  171
V.I.P.

Jenna16's Avatar

Etro Spring 2004

Fisico Spring 2004

stylebistro

16-11-2011
  172
trendsetter

Aedlacir's Avatar

Quote:
Raquel Zimmermann appears on the cover of FASHION of November. But the best is inside the magazine, with a test megasensual of top gaucho. Accompanies the photos of mulherao born in Bom Retiro south and created in New Hamburg a story in which she says that she had never thought to be a model. "My colleagues in school began to wonder why i was not model, as I had all the prerequisites to be. After this spark, everything happened quickly. At age 15, I have sought an agency that sent me right to work in Sao Paulo. I made some editorial and then I was called to live in Japan," she recalls.

Today, at the age of 28, Raquel Zimmermann is in the list of icons ranking of the website "models.com", alongside Kate Moss and Gisele Bündchen. The star of campaigns such as Jimmy Choo, Alexander Wang, YSL, Alexander McQueen and Lanvin - for which she starred in a video along side the model Karen Elson and participate with the designer of the brand, Alber Elbaz - she has not plans for the future,s he likes to take advantage and enjoy fully each day. "I Am a person of 'now' ", she says.

Raquel started yoga a year ago, in addition to running in the park near her home in New York, where she has lived for ten years. As every woman, controls the excesses in food: avoid eating red meat, except for the family barbeque. "I feel homesick for the Brazil and come back to be filled with joy", says. Raquel Zimmermann: race and yoga to keep the form
glamurama

She looks effortlessly striking. I JUST LOVE HER!!! It is a cover for Fashion Brazil?

Last edited by Aedlacir; 16-11-2011 at 02:30 PM.

16-11-2011
  173
V.I.P.

Jenna16's Avatar

Yay! I know there is a Canadian magazine called Fashion. Is there also a Brazilian one?

16-11-2011
  174
V.I.P.

Jenna16's Avatar

I just looked up the original untranslated article and the magazine is actually called MODA.

Raquel Outside of the LV SS 2012 Show

listal

16-11-2011
  175
V.I.P.

Jenna16's Avatar

There are several different magazines called MODA (ex: S Moda, Viva Moda), not sure which one it is. My guess is that it is this one: http://modabrasilmagazine.com/

16-11-2011
  176
backstage pass

that's one of Joyce Pascowitch's magazines (she also runs Poder - "Power" - magazine and Glamurama - her online venture). http://revistamoda.glamurama.uol.com.br

16-11-2011
  177
V.I.P.

Jenna16's Avatar

Thanks Viakenny Do you have any idea where we could find the rest of the pics online?

16-11-2011
  178
V.I.P.

Jenna16's Avatar

Online version of the magazine here: http://revistamoda.glamurama.uol.com.br/

Moda November 2011
ph: Driu+Tiago
styling: Irina Marie

capped by me from revistamoda.glamurama.uol.com.br

Last edited by Jenna16; 16-11-2011 at 07:46 PM.

16-11-2011
  179
V.I.P.

Jenna16's Avatar

Images w/out Text

glamurama.uol.com.br

16-11-2011
  180
V.I.P.

Jenna16's Avatar

From July but was never posted

Quote:
The Look of the Day this Friday comes directly from New York. Raquel Zimmermann is in spring in the Northern Hemisphere, but it seems that in Manhattan, the sun is taking to give the guys. That is why the choices of the top: sweatshirt RVCA, bota Fiorentini + Baker, shirt Animale, pants Topshop and bag Marlow & Sons. Inspiration fashion.
glamurama.uol.com.br

Closed Thread
Previous Thread | Next Thread »

Tags
2011, 2013, march, raquel, september, zimmermann
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules