carolisque Well-Known Member Joined Dec 5, 2017 Messages 4,722 Reaction score 855 May 21, 2018 #81 ELLE Italia June 2018 "A FLASH IN THE DARK" Photographer: Gilles Bensimon Stylist: Alberto Zanoletti Hair: Marco Minunno Make-up: Gianluca Ferraro Model: Daniela Braga Credit: Fashion Gone Rogue (fashiongonerogue.com)
ELLE Italia June 2018 "A FLASH IN THE DARK" Photographer: Gilles Bensimon Stylist: Alberto Zanoletti Hair: Marco Minunno Make-up: Gianluca Ferraro Model: Daniela Braga Credit: Fashion Gone Rogue (fashiongonerogue.com)
Benn98 Well-Known Member Joined Aug 6, 2014 Messages 42,530 Reaction score 20,570 Mar 7, 2020 #82 iO Donna Corriere Della Sera - 29 February 2020 Punto E Basta! Photographer: Alexei Hay Stylist: Alberti Zanoletti Hair: Italo Gregorio Makeup: Miriam Robstad Cast: Austria Ulloa, Julia Belyakova & ??? iO Donna Corriere Della Sera Digital Editio
iO Donna Corriere Della Sera - 29 February 2020 Punto E Basta! Photographer: Alexei Hay Stylist: Alberti Zanoletti Hair: Italo Gregorio Makeup: Miriam Robstad Cast: Austria Ulloa, Julia Belyakova & ??? iO Donna Corriere Della Sera Digital Editio