Frida Gustavsson

Frida is at the Swedish Elle Awards tonight and she won "Model of the Year."

instagram: fridabgustavsson, ellesverige, hoskelsa

My first message is for frida's thread !
She is looking great in those pictures! Can't wait to see more !

Elle Galan 2013

MG_7409.jpg

Årets modell: Frida Gustavsson
”Jag ska bara dansa, dansa, dansa!”

19-åriga Frida har synts i kampanjer för Mulberry, Valentino och Tiger, gått världens mest prestigefyllda visningar och synts på ELLEs omslag. Bland annat.

ELLEs stora modepris – för andra gången!

– Det känns superkul och hedrande att vinna igen, ELLE känns som familj nu och det är alltid kul att få uppskattning av folk man gillar!

Hur ska du fira?

– Hela kvällen med mina vänner och bara dansa, dansa, dansa!

Vad har du på dig?

– I år satsar jag på flera ombyten, lite ”the more the merrier” – allt ifrån Valentino till Rodebjer.Det bästa med ELLE-galan?

– Alltid fantastisk stämning och alla är glada att vara där och träffas – det är omöjligt att inte komma i feststämning! En chans för alla i Sveriges modevärld att träffas och ha kul tillsammans, det är nästan som en klassåterträff.

Hur var 2012?

– Ett fantastiskt år, jag är lyckligt lottad som får jobba med världens bästa och mest kreativa människor. Det jag tar med mig in i nya året är all bra energi och inspiration man får när man ständigt reser.

Din bästa partylåt?

– Eller kanske bara bästa låt någonsin! Underworlds Born slippy nuxx. Magisk!

MOTIVERING:

Hennes supermodellstatus är fortsatt glödhet – i magasin och på catwalken, internationellt och på hemmaplan. Kombinationen av ståtlig klassisk skönhet och en sprudlande personlighet är oslagbar. Årets modell är Frida Gustavsson.
elle.se

Translation:
This year's model: Frida Gustavsson
"I'm just gonna dance, dance, dance!"

19-year-old Frida has appeared in campaigns for Mulberry, Valentino and Tiger, done the most prestigious shows and appeared in ELLE cover, among others.

ELLE's biggest fashion prize - for a second time!

- It's super fun and an honor to win again, ELLE feels like family now and it's always nice to be appreciated by people like you!

How will you celebrate?

- The whole evening with my friends and just dance, dance, dance!

What are you wearing?

- This year, I have several changes of clothes, a little "the more the merrier" - from Valentino to Rodebjer.

The best thing about ELLE Awards?

- Always a fantastic atmosphere and everyone is happy to be there and meet you - it's impossible not to get in the festive mood! A chance for all of Sweden's fashion world to meet and have fun together, it's almost like a class reunion.

How was 2012?

- A great year, I'm fortunate to get to work with the world's best and most creative people. What I will take with me into the new year is all good energy and inspiration you get when you are constantly traveling.

Your best party song?

- Or maybe just the best song ever! Underworld's "Born Slippy Nuxx." Magical!

REASON:

Her supermodel status remains red hot - in magazines and on the catwalk, internationally and domestically. The combination of stately classical beauty and an exuberant personality is unbeatable. This year's model is Frida Gustavsson.

No Swedish model will ever be as successful as Lisa Fonssagrives - but aside from her I guess Frida is as successful as Carrie Nygren or Emma Sjöberg now.

^ Frida is very tall (way over 180 cm), plus she was wearing heels...that's like +5-6 cm.

Users who are viewing this thread

New Posts

Forum Statistics

Threads
212,826
Members
86,864
Latest member
ebbatiman
Back