Taylor Warren

I just saw her accidentally on the kooples' site for their new campaign ! didn't even noticed it was her on VP ! I really like the photo unlike the interview, but I'll try to translate it...

I translated the inteview, I did my best but I assume my english is not perfect so I hope you'll understand without difficulties :flower:

Comment vous êtes-vous rencontrés ?
N/ Lors d'un casting pour une pub, je lui ai laissé un mot avec mon numéro dessus.
T/ Ned m'a donné une lettre d'amour avant que j'aille passer mon casting.

How did you first met?
N/ During a casting for an ad, I gave her a note with my phone number on it.
T/ Ned gave me a love letter before a casting.

Qu'est ce qui vous attire le plus chez lui / elle ?
N/ Son style et son attitude.
T/ Sa barbe.

What's appealing you the most in him / her ?
N/ Her style and attitude.
T/ His beard.

Votre premier baiser ?
N/ Taylor était dans mon appartement parisien après une soirée avec des amis. Il était très tard, plus de métro. Elle m'a donc demandé si elle pouvait rester dormir.
Franchement, pensait-elle vraiment que nous n'allions pas dormir dans le même lit ?!!! Sérieusement ?
J'ai donc décidé de rentrer dans son jeu et je l'ai gentillement invitée à dormir sur le canapé, ou dans la chambre d'amis. Elle s'est vexée et m'a dit que quand même je pourrais l'inviter à dormir avec moi !! On a beaucoup ri et on s'est embrassé. C'était un moment inoubliable.

Your first kiss?
N/ Taylor was in my parisian appartment, after a party with friends. It was very late, and there was mo more subway. So she asked me if she could stay to sleep.
Honeslty, did she really thought that we were not going to sleep in the same bed?!!! Seriously ?
So I decided to play her game and I kindly invited her to sleep on the couch, or the gest room. She was offened and said I could at least invite her to sleep with me !! We laughed a lot and we kissed. It was an unforgettable moment.

Etes-vous jaloux ? Pour quelles raisons ?
N/ Oui, elle a des ex qui travaillent dans tous les magasins où nous allons.
T/ Oui !!! je pense que c'est normal d'être jalouse. J'aime à penser qu'il n'a d'yeux que pour moi.

Are you jealous ? For what reasons ?
N/ Yes, she has exes which work in every shop we go to.
T/ Yes !!! I think it's normal to be jealous. I like thinking he only has eyes for me.

La plus belle chose qu'il / elle ait faite pour vous ? la pire ?
N/ Elle prépare du café le matin... Est-ce une bonne ou une mauvaise chose... c'est à voir.
T/ Ned fait pratiquement toutes les choses que je lui demande.

The most beautiful thing he / she did for you ? the worst ?
N/ She prepares coffee in the morning... Is it a bad or a good thing...That is to see.
T/ Ned does almost everything I ask him to.

Avez-vous des projets communs ?
N/ Nous voulons acheter une maison à Brooklyn cette année. Notre job est une vraie récréation. Nous sommes assez chanceux de pouvoir voyager ensemble... on est tellement américains et on adore !!!
T/ On aimerait acheter une maison, vivre notre vie ensemble. Je ne suis pas vraiment de nature à faire de projets, j'essaie de vivre le moment présent.

Do you have commun projects ?
N/ We want to buy a house in Brooklyn this year. Our job is a real playtime. We are lucky to be able to travel together... we are so amrican and we love it !!!
T/ We would like to buy a house together, live our life together. I am not really the kind of person who makes projects, I try to live the present moment.

Quels sont vos sujets de disputes ?
N/ On ne s'engueule pas beaucoup jusqu'à ce qu'elle ait ses règles...
T/ On se dispute tout le temps. Les raisons sont si inintéressantes et stupides que je ne m'en souviens même plus.

What do you fight for?
N/ We don't fight a lot until she has her periods...
T/ We fight all the time. The reasons are so uninteresting and stupid that I don't ever remember them.

Quel est votre endroit préféré au monde ?
N/ Les culottes de Taylor.
T/ N'importe où avec Ned !

What's your favorite place in the world ?
N/ Taylor's panties.
T/ Anywhere with Ned !

La chanson qui illustre le mieux votre couple ?
N/ « Strange Magic » d'Electric Light Orchestra.
T/ Ned déteste la music que j'écoute donc je dirais « Sex on Fire » de Kings of Leon.

The song that best illustrates your couple ?
N/ « Strange Magic » by Electric Light Orchestra.
T/ Ned hates the music I listen to so I would say « Sex on Fire » by Kings of Leon.

Quelle pièce de son dressing préférez-vous ?
N/ Toutes ces petites choses en dentelle qu'elle porte et qui ne quittent pas la maison.
T/ Je ne sais pas trop, tout lui va bien... mais s'il porte quelque chose d'horrible, je lui dis.

Wich piece of her/his wardrobe do you prefer ?
N/ All those little things in lace that she wears and that never leaves the house.
T/ I don't really know, everything suits him well... but if he wears something horrible, I tell him.

Echangez-vous vos vêtements ?
N/ Oui, des vestes, des chemises et parfois des sous-vêtements, pas ceux en dentelle bien sûr...
T/ Je lui prends ses vestes, ses t-shirts, ses chemises, ses chaussettes, ses sous-vêtements. Si ses pantalons et ses chaussures m'allaient, je les mettrais aussi.

Do you exchange your clothes ?
N/ Yes, jackets, shirts and sometimes underwear, not those in lace of course...
T/ I borrow him his jackets, his t-shirts, his shirts, his socks, his undewear. If his pans and shoes would fit me, I would wear them too.

Vivez-vous ensemble ? si oui, qu‘elle est la chose qu'il fait souvent et qui vous énerve ?
N/ Oui, nous avons pris un appartement ensemble à Brooklyn en Janvier dernier.
Elle ne cuisine pas très bien, elle rote à chaque fois qu'elle boit du soda... Mais le pire c'est qu'elle écoute de la musique horrible...
T/ Il ne peut pas lire ses emails et parler en même temps... Mais ça c'est vraiment un truc de mec.

Do you live togheter ? If yes, what is the thing that he often does and that gets on your nervs ?
N/ Yes, We took an appartment together in Brooklyn in January.
She is not a very good cook, she belshes when she drinks soda... But the worse is that she listens to horrible music...
T/ He can't read his emails and talk at the same time... But that's really a boy thing.

Qui prend les décisions importantes du couple ?
N/ Je prends les décisions et elle me dit si on peut les faire ou pas.
T/ Je suis la plus jeune, mais clairement la plus responsable, donc c'est moi qui prends les décisions importantes.

Who takes the important decisions in the couple .
N/ I take the decisions and she tells me if we can do them of not.
T/ I am the youngest one, but clearly th most responsible, so it's me who take the most important decisions.

Le cadeau qu'il/ elle vous a fait et que vous préférez ?
N/ Une pipe pour la St Valentin, la plus belle manière de dire Je t'aime...
T/ Un jour, Ned était très malade, mais il a fait tout Paris pour m'acheter des fleurs de jasmin, car il sait combien j'aime cette odeur.

The gift he/she did for you and that you prefere ?
N/ A b*** job for Valentine's day, the best way to say I love you...
T/ One day, Ned was really sick, but he searched in all Paris to buy me jasmine flower, because he knows how much I love this smell.

A quel couple mythique voudriez-vous ressemblez ?
N/ Serge Gainsbourg & Jane Birkin. Très cliché, mais nous fumons deux paquets de cigarette par jour et nous portons de très belles chaussures aussi, alors pourquoi pas.
T/ Harold et Maude...

Wich mythical cpouple would you like to look like ?
N/ Serge gainsbourg & Jane Birkin. Very cliché, but we both smoke 40 cigarettes per day and we wear very pretty shoes too, so why not.
T/ Harold and Maude...

Last edited by a moderator:
I love the in the rain photos from the page before :p
and the Ad Campaign... <3

Taylor, you are the true Blair Waldorf!! :wub:

I like you as a model because you seem like a regular girl(down to earth) with striking features that takes beautiful pictures and had a dream come true. seriously, lucky you.

Taylor, I passed by this HUGE picture of you and your boyfriend for the kooples, one of their new store in Paris is still under construction and they put this huge ad in front of the store.
I was on a scooter with my boyfriend, I couldn't take any picture but if I pass by it again I'll take one cause it was pretty cool !

Users who are viewing this thread

New Posts

Forum Statistics

Threads
213,156
Members
87,096
Latest member
prostheticmemory
Back