Bruna Tenorio | Page 197 | the Fashion Spot

Bruna Tenorio

Printing Fall 2009
1355215.jpg
1355217.jpg

chic.ig

Cantão Fall 2009
1355530.jpg
5.jpg

chic.ig / erikapalomino

Last edited by a moderator:
Aos 19 anos, a Alagoana Bruna Tenório, linda e cheia de sotaque, já desfilou pra grifes como Armani, Chanel, Lacroix e Vuitton. Num momento backstage, Bruna contou ao Blog LP pra quem ela gosta e pra quem não gosta de desfilar: “Adoro as roupas da Ralph Lauren! São clássicas, elegantes e ao mesmo tempo modernas. Acho mais a minha cara. Fora que o Ralph sempre me trata tão bem…” Do outro lado: “Em alguns desfiles eu sofro! Na Dior, por exemplo, eles passam cola na minha sobrancelha pra desenhar do jeito deles. Dói muito pra tirar!” Modelo também sofre, viu? Curiosidade engraçada: a top tem dois cachorrinhos Yorkshires. Os nomes? Chanel e Zac! “Gosto de dar nomes de marcas que gosto”. Isso é que é amor por moda!
Translation
At 19, the model from Alagoas Bruna Tenório, beautiful and with a lot of accent, has already walked to brands like Armani, Chanel, Lacroix and Vuitton. In a moment in the backstage, Bruna told to LP Blog for which brands she likes and she doesn't like to walk:" I love Ralph Lauren clothes! They classic, elegant and at the same time modern. I think it's very me. And Ralph always treats me so well...". On the other side:"I suffer at some shows! In Dior, for instance, they put some glue on my eyebrowns to look the way they want. It hurts so bad to remove it!". Models suffer too, see? Funny curiosity: the top has two yorkshire dogs. Their names? Chanel and Zac! "I like to name with brands I like". That's a real love for fashion!
2d7bswn.jpg

*lilianpacce.spaces.live*

Users who are viewing this thread

Back