Doutzen Kroes | Page 787 | the Fashion Spot

Doutzen Kroes

Yeah, I'd like to read it.. are there any news pictures in Grazia?? (probibly not..?)

okay ill post it in dutch :) than mayb someone wants to translate it,
no new pictures as always they use the cannes pictures

Grazia Juni interview

Doutzen valt direct op tussen alle mensen, ze bezit een stralende schoonheid,waarnaar je wel moet kijken. Haar blonde haar is los gefohnt, draagt weinig makup en is eenvoudig gekleed in een kort spijkerbroekje, een zwart t-shirt en rode plateausandalen. Ze is blij dat haar vriend G er ook is wat, het voor haar het leukste filmfestival ooit maakt. "ik had kippevel op de rode loper"

Kom je nog veel in Nederland?
Ja zo veel mogelijk. de laatste tijd was ik er geregeld. Greg en ik hebben hier samen koninginnedag gevierd. Zo heerlijk om op het Museumplein rond te lopen. We kregen backstage passen van Tiesto maar ik wilde met Greg in het publiek meehossen.

Kun je nog gewoon rondlopen in Adam met koninginnedag
O geen probleem ik zag er wel gek uit in oranje kleding, bril op, petje op... Gek genoeg word ik vooral de laatste tijd vooral in Friesland herkend. Wel leuk dat ze trots op me zijn. Als ik er geen zin meer in heb zet ik gewoon mn zonnebril weer op, dat iss ook goed voor rimpels!

Als je in Nederland bent woon je dan in je Amsterdamse appartement?
Nee dan ga ik meestal naar mn ouders, lekker thuis. Mn zus woont in mn appartement in Adam.

En Greg is hier al lekker ingeburgerd
Ja Grappig he? Hij is zo slim dat hij vanzelf allemaal Nederlandse woorden oppikt. Ik praat ook vaak Nederlands tegen hem. "lekker weertje vandaag" of "zeg Greg heb jij de sleutel?" en hij snapt dat, inmiddels weet ik echt dat Greg het is voor mij, ik ben helemaal gek op hem. In het begin weet je dat niet, maar na een 1,5 jaar begrijp je elkaar wel.

Krijg je veel aandacht van beroemde mannen?
Ja heel veel en heel vaak. Maar ik ben zo verliefd op Greg datik er niks mee doe. Het is toch een hele eer als superberoemde mannen naar je toekomen en zeggen dat ze je vriend willen zijn. Het is heel moeilijk om daar op een goede manier mee om te gaan. Mijn vaste vraag is dan altijd: Wil je met me naar bed? en dan zeggen ze meestal ja, waarop ik antwoord: dan kan je toch niet mijn vriend zijn, dat werkt niet als je met me naar bed wil . wat ben je dan voor vriend? Gewoon even testen, het is absoluut vleiend, die aandacht maar dan denk ik hoe geweldig Greg is en hoeveel steun ik van hem krijg. En vergeet niet beroemde mannen hebben allemaal een heel groot ego....................

to be continued.....

Wat is het meest decadente en luxueuze dat je ooit hebt meegemaakt?

Acg ik kom op zoveel fantastische en luxe plekken...ik vind het verschrikkelijk als mensen opscheppen over hun 9 huizen en prive-jet. Voor mij hoeft het niet allemaal zo luxe, laatst heb ik met Greg opeens het vliegtuig naar Cuba gepakt. Zo leuk en overwacht! Daar hebben we het fantastisch gehad met de eilandbewoners. Die reden ons rond met een oude auto en kookten thuis voor ons. dat is voor mij vele belangrijker, ik heb die mooie documentaire gezien, Planeth earth dan denk je echt: wat is de wereld mooi! En als iedereen dat denkt , is dat goed voor de wereld.Je kunt iets doen vanuit dat blij en positieve gevoel.

In de Quote 100 sta je met 10 miljoen. Hebben modellen geen last van de crisis?
Ik merk het wel hoor. Er zijn nu bladen die je graag willen boeken maar geen vliegticket kunnen betalen.... en in NY zie je steeds meer zwervers en schoenpoetsers

Je bent onzeker zonder make-up hoorden we.

Ja echt, ik ben bang dat ik tegenval zonder al die make-up die je voor een fotoshoot krijgt. Mensen geloven dat nooit, dus doe ik nu maar zelfverzekerder en houd die onzekerheid voor mezelf. Ik ben nooit onzeker over wie ik ben maar wel over hoe ik eruit zie. Dat komt door het wereldje. Het gaat er de hele dag over en je bent omringt door al die super mooie modellen, die allemaal heel iets bijzonders hebben. En bij dit vak hoort de angst dat ze je op een zeker moment niet meer leuk vinden...

Je loopt ook geen catwalk meer

Catwalks doe je als je met modellenwerk begint. Het is een soort advertentie voor jezelf, alle pers is daar. Dat heb ik nu niet meer nodig. Ik doe natuurlijk nog wel VS en dat vind ik zo leuk om te doen. Het is ook heel eng, voor zoveel mensen in je ondergoed. Ik heb er echt keihard aan gewerkt. Een sapdieet gevolgd en vooral veel getraind. 2x per dag naar de gym, dat houdt je niet een hele jaar vol. Ik vind touwtjespringen heel leuk,boxing gym, hardlopen, power yoga. Vroeger deed ik veel aan sport, korfbal,fanatiek schaatsen. Ik heb nog steeds een schaatskont:billen met veel spieren

Er worden vaak vragen gesteld over je lichaam vind je dat lastig?

Omdat ik een verschil maak tussen mezelf en me uiterlijk kan ik er goed tegen. Hoe ik ben is veel belangrijker, ik geloof in reincarnatie. Je krijgt een lichaam in dit leven, maar het is slechts een omhulsel van wat je bent. Ik heb heel veel mazzel dat ik er zo uitzie. ik heb waarschijnlijk veel rare dingen meegemaakt in mijn vorige levens !

Wat vind jij mooi>?

Het is een kwestie van houding en bewegen. Een vrouw met een mooi recht en elegant postuur kan bijna geen slecht lijf hebben. Als je je goed voelt in je lichaam en het mooi draagt, IS het ook mooi. Mijn zus is iets voller maar ze is ZO mooi, heeft zulke mooie vormen. Het is moeilijk om jezelf mooi te vinden. Je moet van je lichaam genieten, maar er is altijd wel iets wat je anders zou willen. Maar kijk uit, want straks ben je bejaard en heb je nooit genoten van je lichaam. Een perfect lichaam bestaat gewoon niet!

Wie heeft volgends jou een mooi lichaam?

Adriana L is echt een prachtige meiid. Ze is een vriendin van me en is nu zwanger van haar 1e kind. We kunnen heel goed met elkaar opschieten en respecteren elkaar. het helpt dat we geen concurrenten zijn, we zijn zo anders. En ik vind het lichaam van Gisele ook heel mooi. Weer heel anders, wat dunniger en taniger. Adriana is voller meer voluptueus

Is het moeilijk oud te worden als je zo mooi bent?

Ja, er wordt zoveel druk op je uitgeoefend om altijd mooi te zijn, dat ouder worden ook ongelukkig makt. Ach ik denk maar zo: Je kunt geluk niet uit materialistische dingen halen. Ik krijg zoveel voldoening en positieve energie uit de dingen die ik doe en meemaak, dat ik daar niet bang voor ben.

I transilated only the first post. Mabey I'll transilate the rest later today: Thanks for posting Mango

Doutzen is clearly notable between the crowd, she has a radiating beauty, where you have to look at. Her blonde hair is down, carries a little makup and has been simply dressed in short pants, a black t-shirt and red plateau sandals. She is glad that her boyfriend Greg is in Cannes also, for her it’s the nicest film festival. " I had goose flesh on the red carpet"

Do you still coming a lot to the Netherlands?
Yes, as much as possible. The last months I have been there regularly. Greg and I have together celebrated Queensday. I love to walk around on the museum square. We got a backstage pass from Tiesto but I wanted to be with Greg and the rest of the crowd.

Is it easy for you to walk trough Amsterdam and not being recognized?
O no problem, crazily putting on some orange clothing, orange sunglasses, and orange cap… Strange enough I am especially recognised the last time in Friezeland. However, nice that they are so proud of me. And when I don’t feel like being recognized I just put on some sunglasses, and it hides the wrinkles.

If you are in the Netherlands do you live in your own Amsterdam apartment? No, generally I go to my parents, just to my hometown. My sister lives in my apartment in Amsterdam.

And Greg has naturalised here already!
Yes, funny right!? So smart that he picks up automatically all Dutch words. I talk also frequently Dutch against him. " nice weather today (in Dutch" or " have do you say Greg the key? (in Dutch) " and he gets that, I feel it really tight between Greg and me, I am entirely crazy on him. In the beginning you’re not sure how it will work, but after 1.5 a year we understand each other,

Do you get a lot attention from famous men?
Yes, a quite lot of and very frequently. But I am with Greg and we’re having such a great time that I don’t put ant energy in it. But in a way it’s an honour when famous men want you to be their girlfriend. I’ll sometimes ask them: Do you want do go to my place? and then they say generally yes, on which I answer: then you cannot be my boyfriend, It doesn’t work if you want to play me, what kind of boyfriend does that? Simply just as test, it is absolutely flattering, And do not forget famous men have all a very big ego

After so many mystery and uncertainties, it seems that there were finally chosen the new models who will represent the C&A in the next season. According to the team of the journalist Joyce Pascowitch, Alessandra Ambr�sio, Carol Trentini and Emanuela de Paula will replaced by the international tops Doutzen Kroes and Hilary Rhoda, Dutchwoman and North American, respectively. Without Brazilians? No! The C&A confirms the beloved international top model, Gracie Carvalho, will be the only one national bet to represent the brand. It is good to remember that Carol does not leave definitely the brand. She continues, but not being the face of main line but representing the line created by Reinaldo Louren�o specially for the shop..

blog,abril.com

Posted by ღ Prettyphile ღ, on Bellazon. Some of them are new to me. :flower:

Attachments

• 2ntzpyt.jpg
    2ntzpyt.jpg
    178 KB · Views: 27
  • 2wlx3jl.jpg
    2wlx3jl.jpg
    124.9 KB · Views: 41
  • 6drayx.jpg
    6drayx.jpg
    147.2 KB · Views: 22
  • 28m1oqh.jpg
    28m1oqh.jpg
    123.7 KB · Views: 27
  • 29uwuti.jpg
    29uwuti.jpg
    94.6 KB · Views: 23
  • sg7ubc.jpg
    sg7ubc.jpg
    176.1 KB · Views: 22
  • rba2pz.jpg
    rba2pz.jpg
    140.4 KB · Views: 30
  • m8d4cn.jpg
    m8d4cn.jpg
    120 KB · Views: 28
  • aols1h.jpg
    aols1h.jpg
    147.1 KB · Views: 30
  • 1605xrc.jpg
    1605xrc.jpg
    113.3 KB · Views: 23
68404375.jpg
16718753.jpg

Vmagazine/patrickmcmullan

Doutzen seems so nice! I love the fact she is so open about her life!
I really laughed my *** of when I saw on Greg's page a message about someone should tell Maxwell stop writing songs about his girl.. hahaha

This was posted in the Harpers Bazaar july 09 thread:

i received the subscriber's cover on saturday and doutzen is on it. she looks fantastic.

It doens't make sense since Angelina Jolie is on the main cover, so it could be a typo... But it could also be true :buzz:

Alessandra and Doutzen launch Victoria's Secret's official facebook page!
Part 1

wireimage via CoutureChic

On the subscribers cover of Bazaar looking completely FLAWLESS. This should have been the newsstand cover! What on earth were they thinking with the garbage they went with.

Image Credit | Scanned by Me from Bazaar July 09

Thanks for posting. she should have gotten the newsstand cover as well! Too bad this won´t be avaiable in Holland.

Victoria's Secret Launches Their Official Facebook Fan Page
NEW YORK - JUNE 08: Models Doutzen Kroes (L) and Alessandra Ambrosio attend the launch of Victoria's Secret Facebook page at Victoria's Secret, Lexington Avenue on June 8, 2009 in New York City. (Photo by Neilson Barnard/Getty Images)

Totally stunning cover. Doutzen looks amazing. The styling and expression is perfect.

Users who are viewing this thread

New Posts

Forum Statistics

Threads
216,018
Members
89,864
Latest member
jadoreanna
Back