Doutzen Kroes | Page 792 | the Fashion Spot

Doutzen Kroes

AMSTERDAM - Doutzen Kroes gaat haar ervaringen als topmodel delen met het Nederlandse publiek. Het Friese topmodel gaat vanaf oktober columns schrijven voor het maandblad Marie Claire, zo meldt het tijdschrijft dinsdag.

"Doutzen wil laten zien dat doorzettingsvermogen en een positieve en sterke persoonlijkheid essentieel zijn om het ver te schoppen als model. Volgens haar is topmodel zijn 'more than a pretty face', aldus Marie Claire.
Kroes zegt veel zin te hebben in haar nieuwe baan. "Ik vind het een geweldige eer. Het is wel spannend, zo'n intiem kijkje in mijn leven, maar tegelijkertijd is het leuk zo'n document van mijn belevenissen op te tekenen en dat met iedereen te delen."

De 24-jarige Kroes is een van de best betaalde modellen ter wereld. Al drie jaar is ze het gezicht van cosmeticagigant L'Oréal. Daarnaast prijst het model lingerie van 'Victoria's Secret' aan.
nu.nl

Doutzen will start writing a column for Dutch Marie Claire. Starting in October this year

A new polaroid from her DNA portfolio
80277451.jpg

^
I just saw it, it sucks bigtime.. she's always so gorgeous in those ads

Doutzen makes that red Zac posen dress work not sure if i love the skirt but the color is amazing on her:heart:, nice to see her in something very different then her usual event attire.

Doutzen pictured haning out with friends at Lily Pond Club on June 8, 2009 in East Hampton.

splash

Doutzen and DJ Ruckus attend the official Black Eyed Peas album release on June 10, 2009 in New York.

getty

was it already mentioned that she is going to write columns for the dutch marie claire??

Users who are viewing this thread

New Posts

Forum Statistics

Threads
216,080
Members
89,890
Latest member
ztorn
Back