Flavia Oliveira

Have you seen the latest Krizia show? I'm not going to tell you how Flavia looked like but I think you can guess:woot: :smile:
If someone has Flavia's photos from that show, post it here, please.
 
Have you seen the latest Krizia show? I'm not going to tell you how Flavia looked like but I think you can guess:woot: ...

^^ no i can'ttttt!.... how does she looked like Przemek??? :woot::buzz:... when was that?
 
São Paulo Fashion Week - Spring/Summer 2008/2009

Priscilla Darolt (Opened/Closed:(



erikapalomino.com.br
 
Finallyyyyyy.... that thing in her hair it's weird :huh: but she still looks amazing! :clap: Thank u Leo!
 
1310548.jpg
1310618.jpg
1310376.jpg

^So Sweet!!
1310631.jpg

^Inside her bag...
chic.ig
 
Last edited by a moderator:
:woot: What a stunner. The hair color looks good on her, too. As does the smile:blush: Thanks for all the new stuff, guys. I'd been waiting for something from her:P
 
Last edited by a moderator:
*-* She's back! \o She's so beautiful! "I love Flavia's white dress." [2]
thank you for the pics!
 
The pics comes with an article... in portugues :doh::(

Flavia Oliveira: atriz
RG conversou com Flavia Oliveira e descobriu seus planos para se tornar atriz
24/06 por Redação
Flavia Oliveira fez bate-e-volta em São Paulo só para dar suas piruetas na passarela de Priscilla Darolt. "Nos conhecemos na Animale (ela era estilista da marca) e foi amor à primeira vista. Ela é o novo boom do Brasil", disse a modelo. "Aliás, Priscilla, beijos", mandou Flavia, que sempre sonhou em falar o "Boa Noite" do Jornal Nacional.
RG aproveitou a deixa e perguntou se ela pensa em atuar. Surpresa. "Sim. No ano que vem vou começar a estudar em NY (onde mora) para chegar mais pronta no Brasil. Quero mesmo é fazer novela das oito. Imagina eu beijando o Fábio Assunção?!", soltou.

Sobre a vida de modelo, ela contou que está muito corrida, mas que se sente abençoada. "Não posso reclamar de nada", diz. Ela acaba de fotografar a campanha do primeiro perfume da GAP - e já tem contrato com a marca por dois anos. "Eu estava em um carro em Paris quando fiquei sabendo que ligaram atrás de mim... eu gritava tanto que o motorista deve ter me achado louca".

E mais: Flavia disse que vai fotografar a campanha de Priscilla, mas que ainda não sabe se vai desfilar na semana de haute couture em Paris porque está com o pé machucado.
RG adorou a modelo, que é alegre, divertida, leve e linda - mesmo. E fala o que pensa: "Ah, eu gosto de gastar"!

RGVogue

if im not wrong it says something about her doing a campaing for a new Gap perfume and that she wants to be an actress in the future... :woot:
 
The pics comes with an article... in portugues :doh::(

Flavia Oliveira: atriz
RGVogue

if im not wrong it says something about her doing a campaing for a new Gap perfume and that she wants to be an actress in the future... :woot:

you're right tania :woot:
imagine?! Flávia an actress ... :huh: it's amazing! \o/
 
Not just an actress ... a soup opera actress!!! :doh: now im not sure about it!

:flower: kADU
 

Users who are viewing this thread

New Posts

Forum Statistics

Threads
212,311
Messages
15,180,246
Members
86,087
Latest member
ilovevalli
Back
Top
monitoring_string = "058526dd2635cb6818386bfd373b82a4"
<-- Admiral -->