Patricia van der Vliet

If Patricia had hazel eyes... :lol:
5Yc-atudut8.jpg

vk.com/official_antm

Last edited by a moderator:
Stripe City
Singles Korea May 2013
photographer: hong jang hyun
stylist: an jeong hui
hair: tetsuya yamakata
make-up: valery gherman

mode.newslicious.net

Visionaire 63 FOREVER in collaboration with G-Shock event with at The Clocktower NYC

guestofaguest.com/bfanyc.com

ABY ROSEN Hosts a Birthday Bash at the Newly Launched Paramount Hotel

bfanyc.com

New Interview. :)

Patricia van der Vliet veranderd van meisje naar vrouw
Geschreven

Vijf jaar geleden deed Patricia van der Vliet mee aan Holland’s Next Top Model. Ze won het programma niet, maar brak wel door als model. Momenteel woont ze in New York en behoort ze tot de absolute modellentop.

Het waren vijf bijzondere jaren voor het Nederlandse model. “Ik ben van een meisje in een vrouw veranderd”, vertelt ze deze week in Grazia.

Uitgeblust

“Ik probeer ook niet te veel hooi meer op mijn vork te nemen. In het begin was ik elke dag aan het werk, maar op een gegeven moment was ik uitgeblust. Als er een klus komt die er echt toe doet, zoals een wereldwijde campagne, wil ik daar niet vermoeid aankomen van alle andere klusjes die niet echt noodzakelijk waren.”

Borsten

Vroeger moest Patricia gewoon een latje zijn. “Voor high fashion willen ze toch het liefst dunne meisjes. Kleding showt gewoon beter op vormeloze meiden. Maar ik word ook ouder en met de dag meer vrouw. Ik ben slank en afgetraind, maar heb wel borsten die prominent aanwezig zijn. Er is geen verbergen meer aan.”

Het model sport dan ook regelmatig. “Ik moet wel”, zegt ze. “Wij modellen moeten ons lichaam zo mooi mogelijk maken. Vroeger was ik liever lui dan moe, nu rol ik vijf dagen per week mijn matje uit in mijn woonkamer.”

Genieten

Patricia spaart zowel geld als mooie momenten. “Ik ben heel blij met wat ik heb, maar ik zou ook met minder geld kunnen leven. Ik ben nu jong en leef en geniet, want je weet nooit wat er gebeurt.”

“Ik vlieg zo vaak, als ik neerstort, wil ik geleefd hebben. Ik vraag me weleens af hoe ik in godsnaam in dit leven ben beland en realiseer me dat dit niet voor iedereen is weggelegd”, aldus de blondine.

Liefde

Een vriend heeft ze op dit moment niet. Als ze met haar modellenvriendinnen gaat stappen, heeft ze weinig aanspraak. “Wij zijn allemaal boomlange vrouwen die rechtop lopen, zelfverzekerd zijn en compleet onafhankelijk. Mannen kunnen ons niet snel paaien met cadeaus, ze moeten het hebben van hun humor en charisma.”

“Vooral in Nederland zijn mannen snel geïntimideerd. Er komt geen hond op me af als je me hier in een bar zet. Heel frustrerend. Ik moet echt een glimlach in een man zijn richting werpen om te laten merken dat ik best aanspreekbaar ben.”

Lees het uitgebreide interview met Patricia van der Vliet deze week in Grazia!
grazia.nl

Stella McCartney 2014 Presentation

instagram.com/bfa_nyc /stellamccartney /idrisandtony

"An Evening of Wishes", Make-A-Wish Metro New York's 30th Anniversary Gala at Cipriani, Wall Street on June 13, 2013 in New York City.

zimbio.com

Users who are viewing this thread

New Posts

Forum Statistics

Threads
213,088
Members
87,046
Latest member
OJB94
Back