Leonardo Well-Known Member Joined Aug 19, 2005 Messages 10,200 Reaction score 127 Jan 28, 2012 #41 Minas Trend Preview: "Minimamente Solta" Photographer: Renam Christofoletti Stylist: José Barbosa Hair/Make Up: Fabio Nogueira Model: Renata Sozzi Scanned by me
Minas Trend Preview: "Minimamente Solta" Photographer: Renam Christofoletti Stylist: José Barbosa Hair/Make Up: Fabio Nogueira Model: Renata Sozzi Scanned by me
Leonardo Well-Known Member Joined Aug 19, 2005 Messages 10,200 Reaction score 127 Jul 31, 2012 #43 Vogue Brazilian Footwear - Fall/Winter 2012 Editorial: "Viagem Pelo Brasil" Photographer: Renam Christofoletti Stylist: Raquel Lionel Hair/Make Up: Max Weber Model: Flávia Oliveira Scanned by me
Vogue Brazilian Footwear - Fall/Winter 2012 Editorial: "Viagem Pelo Brasil" Photographer: Renam Christofoletti Stylist: Raquel Lionel Hair/Make Up: Max Weber Model: Flávia Oliveira Scanned by me
Leonardo Well-Known Member Joined Aug 19, 2005 Messages 10,200 Reaction score 127 Jul 31, 2012 #44 Vogue Brazilian Footwear - Fall/Winter 2012 Editorial: "Bons Tempos" Photographer: Gustavo Zylbersztajn Stylist: Karine Vilas Boas Hair/Make Up: Fernando Haddad Model: Marcelia Freesz Scanned by me
Vogue Brazilian Footwear - Fall/Winter 2012 Editorial: "Bons Tempos" Photographer: Gustavo Zylbersztajn Stylist: Karine Vilas Boas Hair/Make Up: Fernando Haddad Model: Marcelia Freesz Scanned by me
Leonardo Well-Known Member Joined Aug 19, 2005 Messages 10,200 Reaction score 127 Jul 31, 2012 #45 Vogue Brazilian Footwear - Fall/Winter 2012 Editorial: "No Mundo da Neve" Photographer: Renam Christofoletti Stylist: Raquel Lionel Hair/Make Up: Helder Rodrigues Model: Camila Mingori Scanned by me
Vogue Brazilian Footwear - Fall/Winter 2012 Editorial: "No Mundo da Neve" Photographer: Renam Christofoletti Stylist: Raquel Lionel Hair/Make Up: Helder Rodrigues Model: Camila Mingori Scanned by me
Leonardo Well-Known Member Joined Aug 19, 2005 Messages 10,200 Reaction score 127 Jul 31, 2012 #46 Editorial: "Fashionista À Solta" Photographer: Renam Christofoletti Stylist: Raquel Lionel Hair/Make Up: Roni Modesto Model: Marcele dal Cortivo and unknown Scanned by me
Editorial: "Fashionista À Solta" Photographer: Renam Christofoletti Stylist: Raquel Lionel Hair/Make Up: Roni Modesto Model: Marcele dal Cortivo and unknown Scanned by me
Leonardo Well-Known Member Joined Aug 19, 2005 Messages 10,200 Reaction score 127 Jul 31, 2012 #47 Vogue Brazilian Footwear - Fall/Winter 2012 Editorial: "Mulher Com H" Photographer: Eduardo Rezende Stylist: Karine Vilas Boas Hair/Make Up: Fernando Haddad Model: Tayane Leão Scanned by me
Vogue Brazilian Footwear - Fall/Winter 2012 Editorial: "Mulher Com H" Photographer: Eduardo Rezende Stylist: Karine Vilas Boas Hair/Make Up: Fernando Haddad Model: Tayane Leão Scanned by me
Leonardo Well-Known Member Joined Aug 19, 2005 Messages 10,200 Reaction score 127 Jul 31, 2012 #48 Vogue Brazilian Footwear - Fall/Winter 2012 Editorial: "Marinheiro Só" Photographer: Eduardo Rezende Stylist: Felipe & Ricardo Bruno Hair/Make Up: Bruno Miranda Model: Michael Camiloto Scanned by me
Vogue Brazilian Footwear - Fall/Winter 2012 Editorial: "Marinheiro Só" Photographer: Eduardo Rezende Stylist: Felipe & Ricardo Bruno Hair/Make Up: Bruno Miranda Model: Michael Camiloto Scanned by me