Ana Beatriz Barros | Page 243 | the Fashion Spot

Ana Beatriz Barros

C&A - Fall/Winter 2010

Models: Ana Beatriz Barros, Caroline Ribeiro, Isabeli Fontana, Anderson Ribeiro, Francisco Godoy, Lucas Goes, Luiz Felipe Sobral and unknowns
Ph.: Paulo Vainer

Scanned by me

Ana's shooting the 30-year-anniversary campaign for the famous Rio Sul mall (http://www.riosul.com.br/)!

Translated:
Luiza Brunet shooting today, along with the top Ana Beatriz Barros and new face Katia Selinger, the campaign of 30 years of the Shopping Rio Sul Because of bad weather, plans for an outdoor test were shattered and the beautiful spend the day in the studio. The trio represents three generations of fashion and is posing with looks that refer to what was in fashion 80 years, 90 and 2000.

source: http://odia.terra.com.br/portal/div...xpoe_peca_de_imperatriz_brasileira_69699.html

Ana has a small interview in Glamour Holland, April 2010! I took some quick snaps:

source: my mom's camera :)

And here's my translation of the little interview:

Viva Ana Beatriz!
She's the lead in the new Replay campaign and walked the show for the jeans brand in our country. Five questions for the Brazilian Ana Beatriz Barros.

What is the most special moment in your career?
"My meeting with John Galliano during my very first catwalk show. I was very inexperienced and totally overwhelmed to meet such a fashion giant in real life."

Do you have any tips for us to walk full of confidence too?
"Be proud of yourself. If you're wearing something you feel good in, you radiate that and are more confident."

Who do you admire in model-land?
"Gisele Bundchen. In spite of her success, she has kept both feet on the ground."

What is your beauty secret?
"I put on sunscreen lotion every day, groom my eyebrows with hairspray, exercise three times a week, and eat as healthy as possible. But I do sometimes order a hamburger too though, haha!"

What does fashion mean to you?
"It is a way to show my personality to the rest of the world. I can't imagine a life without fashion, it's part of my identity."
translated by me :flower:

anabeatrizbarrosfan, more HQs!!!! :woot:
and thank you for the last posts, i love every single pic posted on this page :D

HQs - Rock & Republic Fall/Winter 2007

anabeatrizbarrosfan.com

HQs - Salinas Spring/Summer 2010

posted by francy in isa's thread, original source revistacaras.com.br, making of

Sessão de fotos para campanha de 30 anos do Shopping Rio Sul, no Santo Cristo

ag news

Two pics from Twitter today:

6dznky.jpg

303im2e.jpg

twitter.com/mamazzafera

Ana seems to be getting ready (hair, makeup) with a bunch of other models including Racia and Marcelle Bittar. Marcelle's actually wearing a Monage Dream Tour T-shirt...wonder if it's for that. :flower:

Couple more - as far as I can gather on Twitter with my sketchy Portugese skills, they're recording a TV show/interview with Xuxu.

10ydmrs.jpg

24pb7f5.jpg

2wfl37l.jpg

twitter.com/mamazzafera, twitter.com/iza_goulart

I am Dutch! I just live abroad now lol. :flower:

I didn't know you are Dutch! :D How interesting! What are you doing in Ireland?

Thanks for the pics you have been posting! Love candids of Ana! She is soooo pretty...what else is there to say, I keep repeating myself....B)

another pic and an interview with Ana.

http://moda.ig.com.br/dicasdemoda/os+30+anos+do+rio+sul+celebrados+em+grande+estilo/n1237554042942.html

Ana Beatriz Barros – Representa o Presente

Top internacional, a mineira Ana Beatriz Barros é símbolo de sucesso dentro e fora do Brasil. Ela foi escolhida para a campanha para simbolizar o presente, mas a loira presta reverência ao passado. “Fiquei louca quando vi a Luiza Brunet no set. Para mim é uma honra estar ao lado dela”. A modelo fez outras revelações: quer virar empresária e ter sua grife, planeja formar uma família, ser mãe, e confessa que não tem desejo de migrar para a televisão. “Estou vivendo o auge da minha carreira.”

Você tem feito trabalhos com mais frequência no Brasil e no Rio, não é?
Verdade. Há onze anos moro fora do país, mas agora estou circulando mais por aqui. Até porque meu namorado mora no Rio. Ele é empresário e se chama Roberto (ela se refere a Roberto Marinho Neto). Quando estou no Rio gosto de passear, vou muito ao RioSul, sabia? (risos)

Você vai ao shopping?
Vou sim, acredita? As pessoas até me olham, mas eu não ligo, continuo andando. Gosto de passear pelos corredores, jantar nos restaurantes e, claro, fazer umas comprinhas na maioria das vezes. Sou mulher, né? Não tem jeito.

E o que mais gosta de fazer quando não está trabalhando?
Gosto de ver filmes e, quando tenho tempo livre, assisto quatro DVDs de uma só vez. Também amo montar cavalo, o que faço bem desde pequenininha. O que é difícil de acreditar é que também curto viajar, conhecer outras culturas, embora a minha profissão me obrigue a rodar o mundo dentro de um avião. E sempre que posso estou com a minha família. Sem eles nada disso seria possível, porque é um meio muito difícil. Vem deles o meu sonho de formar uma família. Mas não é para já! Depois vão dizer que estou grávida... (risos). Queria ter quatro filhos, mas mudei de ideia. No mundo de hoje acho loucura ter quatro filhos, então ficaria feliz com dois.

Em relação à moda, o que você acha que tem a sua cara e que vai virar hit na próxima estação?
Nos desfiles e editorias que fiz lá fora, eu vi muito couro: vestido, saia, jaquetas. Também reparei um investimento forte nas cores fluorescentes em luvas e maquiagens. Então o que vai dominar os looks é a mistura de preto, couro e cores vibrantes. Eu sempre compro minissaias e invisto em saltos, que é o repertório da turma da moda. Acabei de fazer um trabalho com o John Galliano, que para mim é gênio, curto tudo o que ele faz. Também vi peças românticas, vestidos finos.

O futuro te preocupa de alguma forma?
Não me preocupa, porque tenho planos. Quero fazer faculdade de Marketing, abrir meu negócio e não quero nada com a televisão: nem ser apresentadora ou atriz. Não posso conciliar a carreira com as aulas por agora, então esse projeto deve esperar mais uns quatro anos. Não pretendo largar a moda de vez. Veja o exemplo da Luiza e como ela conseguiu conciliar os seus sonhos. A ideia é abrir uma grife e uma clínica de estética com as minhas irmãs Patrícia e Maria Luiza, que é dermatologista. Existem sonhos e esses sonhos são possíveis. Nunca estive tão bem na minha carreira, acho que estou no auge, também me sinto bem com meu namoro... Por enquanto está tudo excelente e, se melhorar, talvez piore.

Attachments

• modelos_606.jpg
    modelos_606.jpg
    67.7 KB · Views: 24

Users who are viewing this thread

New Posts

Forum Statistics

Threads
213,983
Members
87,968
Latest member